tisdag 23 augusti 2016

Mansförkylning, snorpapper och serie-maraton

Seriöst. Den anföll mig! Mansförkylningen!
Småfebrig, bomullshjärna och snoret rinner... Ligger i soffan och har så gjort hela dagen. Maratontittar på Orange is the new black på Netflix, snyter mig, sorterat strumpor, tvättar och är frustrerad över att jag är sjuk.

Solen står som spön i backen ute och jag vill sitta i solen! Känna värmen.
Men JAG ORKAR INTE.... :(

Orkar inte sitta i solen.
Så jag häller i mig Echinagard, te med honung. Varma koppen. Älskade make kom hem och laga mat till mig!
Facebookar. Kollar mejl. Spelar fåntrattspel på telefonen.

Fick ett sånt där SKITKUL mejl förut! Ett sånt där som man liksom bara utropar ett TJOHOOOOO när man läser!
En tjej som är intresserad av att komma till ÖIS och testa Zumba och Bokwa!

JIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!

Då blir det iallafall EN deltagare på höstens pass! ;)
Jag TROR faktiskt att det kommer fler i och för sig, men det börjar bli dags att göra reklam för passen nu!

Vad gjorde man utan pappersnäsdukar? Gör åt drösvis med detta nu och konstaterar att pappersnäsdukar och Aloe Vera Propoliskräm från Forever living är mina kompisar nu.

När snoret rinner och man snyter sig i parti och minut, då är det bra att smörja in den stackars snoken med en fet kräm för att förhindra röd och narig näsa!

Det blir en hel del Echinagard nu. 35 droppar i ett glas med vatten, 3 ggr/dag. En hutt med Aloe Bits´n peaches. Och så min nyfunna favorit!!
Nourishing serum från Sonya.

Säger bara WOW!! LOVE this one!
Skulle LÄTT kunna prata hur länge som helst om den här, men nu måste jag gå och snyta mig. Igen,


Tack å hej leverpastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar