fredag 23 september 2016

Som en dränkt katt

Efter jobbet skulle jag bara äta, tanka bilen och sen till gymmet en sväng och snacka lite med folk där innan det var dags att åka till kulturhuset för Elvis-showen.

Började med att jag skulle äta. Åkte ner till den vietnamesiska restaurangen på Herkulesvägen och åt wokad kyckling. Gott!! Så började det regna... Regnade så ända in i bängen!!!

Men jag tänkte att det är ju lite skit samma! Kan ju stå under tak!
Jomentjena....

Det började bra med tankandet, men så kom det ett sånt skyfall!! SIDLEDES!!
Jag blev som en dränkt katt!! Genomblöt... Inser att det här funkar inte. Så det var bara att sätta sig i bilen och fara hem. Kan inte gå på en show och sitta i blöta kläder...

SÅ den showen missade jag... Men jag är så stolt över doatjejerna och deras slit med koreografierna!!

Hamnade i soffan. Med popcorn, frukt och en skvätt läsk. Lite deppigt när mannen och lilla sonen är i Stockholm. Men de är snart hemma igen.
Så jag tar och tittar på lite till CSI. Äter lite mer popcorn. Och bara är. Jag. Typ.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar