måndag 22 augusti 2016

För 17 år sedan

... föddes en liten (nja...) gosse som fick namnet Daniel Alexander Gustafsson!
Kl 03:14 kom han till världen. 54 cm lång och 4290 gram.

Kalufs som hette duga hade han också! Idag är gossebarnet en ung man som till sin stora lycka är längre än sin mor och han har idag börjat 2:an på gymnasiet!
Han kör a-traktor och hänger med kompisar.
Och jag är så stolt över honom!!

Det är en nöjd ung man som fick sportratt till a-traktorn i födelsedagspresent! Tur att han har en bonuspappa som tycker det är kul att skruva med bilar, som gladeligen hjälpte till att installera nya ratten!

Känns inte så länge sedan som han firade sin första födelsedag! Kommer ihåg än idag den där leksakspolisbilen med tjutande sirener som han fick då!! Jag höll på att bli galen många ggr genom åren på den bilen! För batterierna i den höll hur länge som helst!!!

Hur många ggr han än driver mig till vansinne så kommer jag alltid att älska honom mer än livet självt. Jag är så stolt över honom!

Grattis på födelsedagen min fina, goa skitunge! <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar