söndag 21 augusti 2016

AHA!!

Den som söker letar? ELler?

Visste att jag hade mitt Polar Flow-armband nånstans. Tänkte att det ju måste vara en del av mitt så kallade nya liv, att börja använda det igen.

Vart är det då? Ja, med största sannolikhet har jag lagt det på ett bra ställe för att jag ska veta vart jag har lagt det. Skam den som ger sig! Men se jag hittade det!
HA!! 1 - 0 till mig!


Laddade det och lyckades efter mången svordom och stånkande att synka det och fixa uppdateringar osv. Men nu är jag igång! HAr fått igång appen i ajfånen och hoppas nu att det ska visa hur aktiv jag är! Eller inte är?

Är det så att jag TROR att jag är mer aktiv än jag är?

Det ska bli spännande!
 Idag har jag försökt komma igång med lite vardagsmotion. Gräsklippning. Jävlar vad det var svettigt!! Seriöst, svetten bara FORSADE!! Satt lillson i arbete med att baka lite till storebrors födelsedag i morron!

Märkligt hur fort tiden går! Ungen fyller 17 (!) imorrn! Och ska börja andra året på gymnasiet! Lillsonen sprätter upp till 8:an på högstadiet.. KAN NÅGON STOPPA TIDEN??


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar