måndag 31 oktober 2011

Sickna snikna ena!!!

Eftersom Zumbathonet kommer att äga rum på Kulturvinden på Kulturhuset i Jönköping, och lokalen inte brukar användas för detta ändamål, så måste vi ha tillstånd från Polisen...

Detta har jag varit och ansökt om idag.
700 spänn kostar det dessutom....

Hade vi arrangerat det i en sporthall hade det inte kostat nåt..
För då är det i en lokal som är avsedd för ändamålet....

Jasså minsann...

Nästa arrangemang kommer därför att hållas i en för ändamålet avsedd lokal.
Inte pga att jag är snål, men för att slippa detta papperskrångel.

Så hoppas nu inte att Polisen har nåt emot detta arrangemang!!
Men enligt min favvosnut här i landet så är detta inget problem, så det hoppas jag!!


Men nu är det dags för skönhetssömnen.
Jag ger mig inte!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar