lördag 15 oktober 2011

ZumbaDay!!

Sovmorgon, när hände det senast?
Tja... Även om jag är ledig har jag svårt att sova längre än typ 8..

Men till 9??
Det var länge sedan!
For hemifrån och hämtade upp A och hennes dotter och for in till Kålgårdsarenans danslokal för ett leda ett svettigt Zumbapass med Personalklubben i Jönköpings kommun.

Det var 26 anmälda, men det var inte alla som dök upp.
Men det var ett härligt gäng som rockade loss!!

Det är så energigivande med dessa pass och det är så vansinnigt roligt!!

Jag hoppas verkligen att jag lyckas fånga in flera av deltagarna så att de fortsätter!
Frågan om pass inne i stan dyker upp från flera stycken vid varje tillfälle..
Läge att hitta lokal kanske??

Jupp..

Har kastat ut frågan om skötsel av min bokföring och jag hoppas att någon nappar...
Vill komma igång nu!
Nu är det dock dags att ta den här trasiga kroppen (förbannadejävlahelvetesryggjävel) och gå upp och sova..
Hoppas att ryggen ger sig..

Smärtan sitter muskulärt på höger sida och jag måste få bukt med den...
Men lite sömn och tralalamedusin så ska nog ge sig lite i alla fall!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar