tisdag 4 oktober 2011

Pure Happiness!!

Igår var det dags att leda ett Zumbapass för bilvande Hälsoinspiratörer i Jönköpings kommun!
Ett 30-tal förväntansfulla tjejer som jag försiktigt guidade in i ZumbaVärlden!

Anledningen till min försiktighet är att jag i söndags blev riktigt dålig på jobbet.
Fick yrselattack så jag kröp fram.
Men jag har fått det förr i och för sig.
En gång innan.

Jag har, enligt läkare, Menieres sjukdom. Det hänger ihop med tinnitus, hörselnedsättning och yrsel...
Finns inget botemedel. Bara att acceptera och lära sig leva med det....

Trist, men inget att göra åt.

Men hur som helst så är jag bättre idag.
Vart bra mycket bättre redan igår efter en natts sömn, men jag var trött igår.
Är jag idag med, men jag kan hantera det.

Men jag blir ju så mycket piggare bara av att Zumba ett tag!!
Så, mjukZumba igår var som balsam för själen!!!

Nu är vi dessutom ännu ett steg närmre vårt Zumbamaraton, Zumba For Africa som skall äga rum i november!!
Massor kvar att planera, men sakta men säkert klarar vi en grej i taget!!!!

Nu är det dags för dagens Zumba!!!
Ett pass med rara Annika!!
Ännu en dos av Pure Happiness!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar