tisdag 1 november 2011

Travhäst-hopphäst=Tropphäst??

Lekt lite med en st knasmärr idag...
Hon har hoppat över höööööööööööööögt hinder!!! *läs 20 cm*

I hennes ögon var det ungefär 20 METER högt.
Hon spärrade upp sina travhästögon och försökte stirra omkull bommen.

Det funkade inte.
Hon försökte trava förbi bommen så den skulle försvinna.
Det funkade inte.

Matte tog tag i grimman och ledde över travhästen.
OJ!!!!
Var det inte värre , sa Rockan.

Tog ett varv i travartrav som hette duga, med skallen uppe vid månen.

Och hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooopp över hindret!!

Jag är väldigt tacksam att jag inte satt på hästen när hon gjorde detta gigantiska skutt.

det var nämligen hennes första skutt ser ni!!

Så höjde jag när hon inte såg.

Rockan travade kaixigt runt ridbanan och skuuuuuuuuuuuuuuuuutt över hindret!

Jag höjde igen.


Rockan travade kaxigt runt ridbanan och Skuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuutt över hindret!!

Jag skojar itne, jag hade ungefär en meter högt hinder och jävlar vad hon hoppade!!!!

Det där måste jag testa när jag sitter på!!!

Coolt!!
Och inte hade hon travarskuttet heller!!

Travarskuttet är en särskild hoppteknik som de flesta travare brukar ha... De liksom hoppar rakt upp, över hindret och sen rakt ner på andra sidan.
Jävligt obekvämt.

Men detta kan nog bli bra!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar