fredag 4 november 2011

På resande fot!

Vad har jag gett mig in på?
Buss från Jönköping. Visst.
Men för ända in i helvitta!!!

Fick en muslimsk beslöjad kvinna jämte mig som antagligen hade tappat hela parfymflaskan på sig!!!
VIDRIGT!!!
Man kände samtidigt en svettlukt som inte luktade hallon kan jag säga..

SNÄLLA MÅSTE man ha så jävla mycket parfym på sig???

Hur som helst, framme i Göteborg inser jag att HUR FAN SKA JAG HITTA TILL HOTELLET???
Hrmmm.. Jo, man tar upp mobilen och ringer till en Göteborgare!!!

Fick en alldeles eminent guidning av henne till rätt spårvagn, hur jag skulle betala och vilken station jag skulle av vid!!!
Det ni!!!
Hamnade på hotellet, checkat in och slappar i sängen gloendes på tv ...
Ganska angenämt!
I morgon väntar B2kurs!

B2 är alltså Zumba Basic 2.
En hoper med nya steg och tekniker som skall läras in i den här tröga skallen!!!

Men jag er fram emot det!
Men först lite skönhetssömn!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar