lördag 27 oktober 2012

GULP!!

Ungefär så.
Har idag gjort något som jag ALDRIG trodde att jag skulle göra!
Jag lät sonen filma mig när jag zumbade!

Jag har gjort en egen koreografi till en låt som jag blir så himla glad av!
Och nu har jag t o m lagt ut den på youtube!

Herrejävlar...

Jag blir så himla glad av andras koreos som de lägger ut, och jag vill också kunna bidra!
Så det gjorde jag.
Skrämmande.

Men kul!
Jag hoppas ju kunna inspirera andra i och med detta.

Annars har jag mest försökt göra skolarbete idag.
Försöker bli klar med min inlämningsuppgift i Power point,.
Blir dock inte klok på ett diagram som jag ska ha med..

Men jag får väl fjäska rejält för E så hon kanske kan hjälpa mig.

Men nu ska jag ta och dyka ner i soffan ett tag.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar