måndag 22 oktober 2012

Fiesta!

Livet knatar på i hundranittio och jag hänger med!
Go with the flow som en person sade för ett antal år sedan.

Det händer saker. Jag ser. Känner.
Följer med.
Bad things happen. Jag blir ledsen. Funderar och reflekterar. Går vidare. Lär mig av misstagen.

Good things happen! Jag blir glad. Funderar och reflekterar. Och går vidare.
Låter det hända.
Låter det passera.

Hittar nya Zumbalåtar. Kränger till en ny koreografi. Fixar och grejar.
FIESTA!!! Känner mig lite fnissig innan passet! Som ett barn som är på väg att hitta på bus!
Ser deltagarna le och känner mig så glad!

Känner att jag faktiskt kan ha det där linnet FASTÄN det sitter åt!
Det där linnet som jag tidigare bara haft under nåt annat. För att jag inte vill visa mitt hoppande fluff.
Men nu jävlar vågade jag visa mig i BARA linnet. Utan nåt över linnet!!

DET är kul!
Smolket i glädjebägaren är fläsket på ryggen. Men va fan, det löser sig!

Nu dags att plugga lite och planera nästa veckas Zumba!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar