onsdag 10 oktober 2012

Ork?Energiboost?

Ibland undrar jag vart den kommer ifrån. Den där energin som bara liksom pirrar i hela kroppen!
Den bubblar och bubblar och bara flyger runt mig!

Jag har ingen diagnostiserad adhd.
Men ibland undrar jag om det är så?
Inget negativt med det, tvärtom!

Jag går inte på några uppiggande mediciner heller.
Jag går på livets drog!
Japp!
Och så skjuter jag till mina shaker, örtdryck och Zumba!

That´s the thing!
Men även jag blir trött.

Ganska ofta.
Då går jag in i mig själv. Funderar, reflekterar och bara är.

Jag får ofta frågan "Hur hinner du med allt?".
Svaret på det blir:
Det gör jag inte!
Men mycket handlar om prioriteringar.

Jag önskar mig fler timmar på dygnet ibland.
Jag har ganska mycket egentid.
Min Zumbatid är min egentid!
Tiden med hästarna är egentid.

Tiden med ungarna är egentid.
Dock föredrar mina barn att ha egen egentid.
Hrmmm..

Men fascinerande är att jag faktiskt fått mer ork och energi av mina shaker.
I morgon blir det en heldag med shake.
Har dubbla Zumbapass i morgon, så det blir extrashake mellan!

Men nu ska jag dyka in i Excelvärlden en stund innan jag släcker de blå!

Ha en fin kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar