lördag 6 oktober 2012

Vänner, visst finns de!!

I en värld med oro och strider är det skönt att veta att man faktiskt har vänner som faktiskt verkligen bryr sig om en!
En lördagkväll i goda vänners lag. Livskvalitet.

Det väger upp de negativa ord som kryper fram , sagda om mig.
Varför ska det envisas att snackas om mig?

Är jag så jävla intressant så att det måste gaggas hela tiden?
Släpp och gå vidare.
Jo, jag har försökt det länge.
Men så blir jag påmind. igen. Och igen.

Verbala käftsmällar.
Jo jag tackar.
*pang*

Samlar ihop mig.

*pang*

Borstar av mig det mentala dammet.

*poff*

Samlar ihop mig och tänker positiva tankar.
Försöker sända positivitet till dem som behöver.

Försöker att intala mig att jag inte ska bry mig.
Men jag suger åt mig.

Uppenbarligen.

Men jag gör som Torsten.
Jag reser mig igen.

Kärlek till er alla där ute i världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar