tisdag 2 oktober 2012

Hoppsan!

Har ju använt Herbalife-produkter i ett år ungefär. Till och från.
Men så sen slutet av juli har jag lagt in en ordentlig växel.

Måste gå ner i vikt.
Inte hållbart att vågen stod på så höga siffror!
Kroppen protesterade vilt.
JAG protesterade vilt!

Jag tränar ju ändå ganska mycket och kände att jag BORDE ha gått ner i vikt för länge sen!
Men inget hände.

Jag tar en frukostshake varje morgon.
Blandar 2,5 dl proviva, 1,5 msk proteinpulver och 2,5 msk F1 (finns olika smaker, men jag har just nu Tropisk frukt).
Detta ihop med en kopp kaffe/The.

Jag klarar detta fint och jag känner mig pigg som en jävla mört!!

Coolt!

Jag har gått ner 4 kg i fett. DET gillas!!

20 kg kvar..
Men jag har kommit en bit på väg!

Jag tror inte på pulverdieter.
För vad händer när du gått ner i vikt och börjar äta vanlig mat?
Jo, du kommer med största sannolikhet att lägga till dina förlorade kilon ganska fort igen!


MEN!!
Det hela handlar ju om att bryta sitt tänk.
Att lägga om sin kost.
Att tänka efter före.

Jag äter inte lika mycket godis som jag gjorde förut.

Naturgodis äter jag.
Är försiktig med nötter.
Frukt är gott!

Tar bara en portion av maten.
Försöker äta mindre portion.

Och så motion.
Herbalife-produkterna ger mig lite extra energi.
Extra styrka.

Jag känner att jag orkar mer, vilket är kanon!
Jag har inte för avsikt att frälsa världen eller pracka på någon dessa produkter, men JAG mår bra av dem och det talar jag gärna om!

Som ren diet tror jag inte på, men jag vill ha det som ett komplement till mitt dagliga liv och min träning!!

Klart som korvspad att det funkar som diet, eftersom ALLA dieter funkar. På någon.

DET FINNS INGA GENVÄGAR TILL VIKTNEDGÅNG!!!

Ändra din tanke och hitta en motivation!

Jag hjälper till med allt jag kan!

Ha en bra dag, för det tänker jag ha. För jag har tagit min frukostshake!!
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar