onsdag 1 augusti 2012

Viktnedgång??

Nu har jag tagit tag i det hela.
Försöker mera aktivt att tänka på vad jag äter.

Det är jättesvårt.
Hade ett intressant telefonsamtal med Lavonne idag.
Hon är en sån där himlans härlig kvinna som vet vad hon pratar om och som jobbar aktivt med att hjälpa andra människor att gå ner i vikt!
Hon är zumbainstruktör och tävlar i Fitness. Hon har fanimej den snyggaste kroppen jag sett!!!

SÅN skulle jag vilja se ut! Men det kommer inte hända, så jag kämpar med min kropp för att må bra.

Idag väger jag 88,2 kg (enligt en sån däringa smurfvåg som mäter allt...)

Scannat kroppsfett 42,6 %
Vatten % 43
Muskler. 48,1 kg
Fysisk gradering 2
Benmineral 2,6
Viloförbränning 1574
Metabolisk ålder 51
Bukett 8
Scannar vikt 88,2


Midjemått: 102 cm
Byst:         112 cm
Höfter:      112 cm.


Varför skriver jag ut detta på min blogg?


Jo, jag har för avsikt att skriva här om hur det går.
För att själv se eventuella skillnader.


Jag kommer inte att skriva dagligen om vad jag äter eller hur jag tränar.
Det gör så många andra.


Men jag kommer att uppdatera hur det går!


Mitt mål är faktiskt att gå ner 25 kg.


Jag har ingen önskan att bli en benget.
Men jag har en önskan att bli lättare.
Att få mindre ledvärk.


Så..


En sak i taget.


Goder afton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar