fredag 3 augusti 2012

Proteintjat...

JAg måste tydligen få i mig maaaaaaaaaaaaaassa protein. Sisådär 200g tycker rara L att jag ska pilla i mig..
Hoppsan kerstin. Vart hittar man protein i mat så att man inte ska behöva äta tabletter?

Pratade med en annan kostrådgivare. Gröna grönsaker sa hon. Sockerärter? Frågade jag. Japp sa hon!
Perfeeeeeeeeeeeekt! Har massa sådana i trädgården. Går och äter som godis!! Det värsta är att jag inte får behålla dem för mig själv.. Valpjäkeln gillar dem också..
Hrmmm..

Ruccola är en annan proteinkälla. Har jag också!

Igår kväll hade jag först Zumba i Gränna med sisådär 45 deltagare som rockade loss i strålande solsken! Jag kikade på termometern i hamnen, vilken visade 27 grader! Härligt!
Vi hade besök av en gästinstruktör från Jönköping som heter Efren Oliva. En kille som VERKLIGEN kan detta med Salsa!! Han har ett ställe i Jönköping som heter Salsa Cubana med salsakurser, Zumba och massa kul!

Sen for jag vidare in till Huskvarna där jag hade Zumbapass på Huskvarna Fitness. En skara deltagare som med stora härliga leenden glatt svängde med på mina galenskaper!!
Testade en ny salsa (vågade faktiskt det trots att Salsamannen himself, Efren, var med!!) och den var riktigt rolig!! Jag har gjort koreografin själv och är ganska nöjd med den!!

Har en koreografi på gång till som jag lånar från en superduktig instruktör från Linköping, men jag måste öva..

Men nu är det dags att städa mitt hus!!

Tjillevipp!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar