tisdag 7 augusti 2012

Min final

Idag var det dags för min final i årets upplaga av Beach-Zumba i Gränna.
Det har varit jättekul och inspirerande och vi har haft superduktiga gästinstruktörer!

Jag planerar redan för nästa år och jag hoppas att det ska bli lika kul då med!!
Jag menar, tredje gången gillt borde funka fint!! ;)

Det är lite vemodigt faktiskt. Detta att det inte blir nåt pass för mig på torsdag, men jag känner i själen att det känns bra i alla fall!
Att stå så på scen inför många människor, att prata, dansa och visa upp sig är stärkande för självkänslan!
Jag har känt hur jag har växt med det!

Jisses så nervös jag var förra året när vi skulle köra igång!

Fjärilarna flög runt i magen. Man kände hur alla tittade på en. Jobbigt, men samtidigt kul!

Jag tror att jag är en liten smygteaterapa?? Hahahaha!!

Idag var ingen bra mat-dag.
Sallad till lunch. Ganska ok, men kändes inte optimalt.

Shaken var för jävla svår att få ner..
Men jag kämpade i mig den både före och efter passet i Gränna.

Duktighetspoäng till mig!

Känns mycket lättare detta med maten, när jag är hemma. Känns lättare eftersom jag vet vad jag har i skafferi och kylskåp. Kan leta upp nåt ätbart. Eller ta en shake till.

Fruktkontot kommer att öka radikalt känner jag.

Men det får det göra då!

Jag ger mig inte!
Jag SKA ner i vikt nu!!
Måste nog bort till Karin och väga mig på hennes smurfvåg.
Men det måste bog gå lite tid till.

Som jag sa till Karin idag: Jag är otålig! Jag vill bli av med överviktskilona NUNUNUNUNU!!!!

Bortbortbort!

Men en sak i taget.
Nu dusch och förbereda morgondagens jobb. Och påbörja packning inför helgens jobbresa till Ängelholm!

Tjillevipp!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar