måndag 6 augusti 2012

Grinolle!

Jag är trött. Hungrig. Godissugen!
Har tagit frukostshake.
Mellanmål på förmiddagen (2 äpplen)
Kycklingsallad till lunch.
Frukt till mellanmål på eftermiddagen.
Shake till middag. Proteinbar som mellanmål.

Var och handlade på Ica. Klarade mig igenom butiken UTAN ATT KÖPA GODIS!! Det gick på ren vilja!

Fy faaaaaaaaaaaaaaaaan vad jag är sugen på en jävla chokladkaka!
Och kom inte och påstå att det försvinner med en shake, för det gör det inte.

Det ger sig självt så småningom.
Men det handlar om att VILJA!

Jag VILL!
Är TRÖTT på mig själv.

Hur fort ger det resultat?
Vill att vågen ska ticka neråt snabbare än snabbt.

Är otålig..

I morgon är det dags för mitt sista Beach-Zumbapass för i år!
På torsdag är finalpasset och då är jag bortrest i jobb.... Tyvärr.
Men nästa år tror jag att jag vill köra igen!

JAg har planer för hösten och vintern också, men det avslöjar jag inte förrän det är klart!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar