tisdag 2 augusti 2011

Men oj då!!

Den här svensken gäspade stort, tittade på klockan och insåg att OJ!!! Klockan var 16 och hon hade inte druckit kaffe än??
Jesus Maria och alla heliga änglar, inte konstigt att jag var trött och hade ont i skallen!!


Jag förbannar koffeinet och vad det gör med min stackars kropp!!
Nåväl, bara att knata in i husvagnens hetta och koka kaffe!!

Jo, för se den här taikon-familjen har ingen kaffebryggare i sin husvagn...
Så det är bara att koka vatten, sätta i filter i hållaren och hälla i kaffepannan (med tillhörande klistermärke från High Chaparall!)..
Men attans makaroner vad det var gott med kaffe!!

Molnen vete hundan vart de kom ifrån, men med tanke på hettan som varit idag var det ganska behagligt att få andrum!
Lite syre satt som en smäck!

Ungarna har nog bosatt sig i vattenrutschkanana tror jag!!
Nu är det inte så mycket folk på badet längre sedan molnen kom, så de behöver inte köa när de vill åka vattenrutschkanan!!

De ser ut som russin båda 2, men lyckliga russin som kan bada hur mycket de vill!!!

I morgon bär det vidare till Orsa-trakten!
Jag ser fram emot att besöka björnparken där som sägs ha 25-årsjubileum i år!!!

Campingen som vi ligger på nu, Sannabadets Camping, är en ganska ok camping.
Lite beroende på vad man är ute efter.

Det är en jätteliten camping. Absolut.
Servicehuset är ok. Det är rent och fräscht.
Nackdelen är att det finns så få toaletter!!

Många besökare på badet ger köer till toaletterna.
I-landsproblem, absolut...

Men jag har inga problem med att rekommendera folk att åka hit.
Lite beroende på vad man gillar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar