söndag 28 augusti 2011

Grus i ögonen...

Jisses vad trött jag är idag då..

Känns som grus i ögonen...
Varit ute på en ridtur med I, dotter till en bekant....
Raggis var lite slö idag.. Var väl på väg att bli omkörd av en snigel..

KrokofantRockan däremot var pigg som en mört!
Överenergisk.. Studsboll...

Idag blev det sisådär alla gångarter på en gång..
Synnerligen obekvämt!
Men nu får det bli uppfostring på hög nivå!

Lillfjanthunden är soffhund idag.
Husse har också soffläge..
Dock av olika anledningar.
Tror jag.
Husse tittade visst djupt i ölburk igår.

Det gjorde nog inte Lillfjanthunden.
Hoppas jag?
Hrmm.

Men det kan vara så att han är påverkad av husses andedräkt??
Jag försökte övertala gammelhunden att han skulle laga mat till mig.

Han tittade bara underligt på mig..
Så jag tror att jag måste göra det själv.

Hade man bott i stan hade man kunnat ringa efter hemleverans av pizza.....
Men nu blir det att resa på sig och göra nytta..
Jag ska ju ha premiär av  söndagsZumba idag på ÖIS, så jag måste äta...


Ha en bra dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar