fredag 26 augusti 2011

Jämlikhet???

Funderade på en sak idag..

Jag är svag för tv-serier....
Hittar jag en så fastnar jag lätt i den och eftersom det ser ut som det gör numera så behöver man ju inte vänta en vecka på att nästa avsnitt ska komma!!!

Så.............
Jag har fastnat för serien True Blood...
Sweet mother of mercy!!

Alexander Skarsgård.

Holy smokes , han är nåt den mannen!!!

Men så tänkte jag...
Oj, det kan jag väl inte skriva eller säga!!
Tänk om maken blir svartsjuk???

Men

tänkte jag efter en stund....

Varför skulle jag inte få glo på Alexander Skarsgård och dregla lite??

Jag menar...

För det första lär ju sannolikheten för att jag skulle kunna ragga på honom OBEFINTLIG, så......

Där har maken inget att frukta!!!! Hahaha!!
Sen är det så, att ÄVEN att jag finner unge herr Skarsgård förbannat läcker, så är det som så att det finns en anledning till att jag är gift med min man!!!!

Sweet thing, han driver mig till vansinne, och jag blir fullständigt galen på honom hundrafemton gånger i veckan (på ett ungefär. Kan diffa på 75 ggr hit eller dit),
MEN!!!

Love him to bits!!!!

På tal om BITS så är ju True Blood en riktigt skitdålig serie, men fy för bövulen  vad kul det är att se en serie med vampyrer, varulvar och en massa andra övernaturliga väsen!!!

Men så tillbaka till min fundering..

Är det så att det är mer accepterat att killar tittar på tjejer än att tjejer tittar på killar??

Jag tänker nu på tjej/kille i förhållande.
Att killar kollar in brudar är ju inget nytt under solen, men är det lika accepterat att tjejer kollar in killar???

Jag tycker att det är helt ok!!
Det betyder ju inte att jag är ute efter nån annan för att jag tittar!!

Och Alexander Skarsgård, om nu du råkar vara singel och ute efter en snäll Barbamamma-figur i ditt liv, så ska vi se och jag ska byta ut min gubbe mot dig..
Men jag tror redan nu att svaret blir: NÄHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!

Jag behåller Herrn hemmavid, för se honom gillar jag att leva med!!!

Puss på dig Hellberg!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar