tisdag 2 augusti 2011

Hupphupp!!

Sitter i förtältet vid husvagnen och funderar.
Dagen har bestått av massor med sol och bad och ungarna är helnöjda!!

Attans vad slö jag är!
När det inte finns massor med nyttogöromål att ta tag i, som man har hemma, så blir jag alldeles försoffad.
Hur blir man försoffad utan soffa?

Hrmm..
Nåväl..

Konstaterar även att sängen i husvagnen är STENHÅRD!!!
Ont i ryggen som fan...

GNÄLL!!
Men min säng hemma känns just nu som himmelriket!
Men som tur är har jag massor med Zumbamusik att klura med.
Håller på att sätta ihop en låtlista till höstens pass!

Spännande värre måste jag säga!
Men så kommer vi till det där med att begränsa sig.
En timmes Zumba och en halvtimmas stretch/mag/rygg-träning!

Jag förbannar mitt dåliga minne. Varför kan jag inte hålla alla koreografierna i mitt minne?
Bra fråga.

I vanliga fall brukar jag luta mig ganska mycket mot A och hennes goda minne, men jag måste väl för fanken kunna komma ihåg!!

Som Zumba He Zumba Ha. Jag kan egentligen koreografin, men så börjar jag tänka under låten och så tappar jag bort mig!!
Pause är en ny låt med en väldigt enkel koreografi EGENTLIGEN!!!
Caipirinha likaså.
Men jag tappar bort mig.

Men jag bjuder på mig själv.
Äsch, inte kan man komma ihåg allt!! ;)

Jag tycker att det är ganska roligt att köra Freestyle också. Att ändra saker allt eftersom.
Deltagarna kan liksom inte riktigt räkna ut vad jag ska hitta på!!


BUS!!
Men nu är det dags att ladda ihop lite musik!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar