söndag 24 juli 2011

Vidareutbildning

Ja, inom Zumba menar jag då...
Är så sugen på att gå Zumba Gold och ZumbaTomic!!

Men det verkar vara lögn i attans att hitta eftersom Zumba antagligen bara kör en utbildning/år....
Surt sa räven...

Känner att jag verkligen vill gå Gold.
Att kunna rikta sig även till äldre är en grej jag gillar!

Hittade en länk med en film med en tjej med Osteogenesis Imperfecta (kan ha stavat fel...) som testade Zumba,blev totalt biten och blev instruktör!!

Jag är grymt impad!!!
Hur ska jag kunna utveckla min zumba för att kunna vända mig även till personer i rullstol??

Kräver fantasi tror jag, men jag vill verkligen göra det!
ZumbaTomic riktar sig till barn och det kan vara kul!!!

Men nu är det dags att ta ett snack med John Blund....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar