måndag 4 juli 2011

Nerver!!

Idag är det dagen före.
Dagen före premiären.

Vilken tur att jag har akrylnaglar,,
Annars hade jag inte haft några naglar kvar.

Jisses.
Andas!
Jag gör ju det, allt vad jag orkar!!!

Checklistan inför morgondagen gås igenom.
Kläder
skor
vattenflaska
zumbahårband
kvast att sopa av scenen med
visselpipa
stråhatt
vepan
brahasaker= hammare, spik, skruvdragare, skruv och rep

Jisses..
Tur att jag är på jobbet så att jag kan vila inatt!!
Annars hade jag ränt runt hela natten och fixat med grejer!

Dagens tips förresten!!
Jag var till Stadium på A6 idag för att inhandla visselpipa.
REA!!!
Massa skoj rea!!!

Köpte mig 2 nya sportbhar!!
Hoppas att de är bra nu bara!

Längtar till i morgon!
Då får jag nämligen även träffa min rara Kusin Yvonne som jag itne träffat på 11 år!!!
Och rara Lotta som jag inte träffat sen 80-talet!!

Wish me luck!

Och du?
Har du inte hört så har vi premiär för Beach-Zumba i Gränna i morgon!
Välkommen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar