tisdag 19 juli 2011

Igelkotten som skulle tagga ner.

En vanlig tisdagskväll i Juli.

Året var 2011 och vem kunde tro att vädergudarna skulle vara medgörliga ännu en gång?
Den här svensken måste ha blidkat vädergudarna något ofantligt, för se de bjöd på ett kanonväder!

Gränna hamn fylldes sakta men säkert av förväntansfulla människor som faktiskt rest från både när och fjärran för att få skaka loss till latinorytmer!!

Inte en biljett var såld hos Gränna Camping, men vad gör väl det? Vi har fått jättebra uppbackning av dem vad gäller biljettförsäljningen, så det är positivt!!
Idag fick lillsonen agera biljettförsäljare!

55 betalande hade vi idag, och några slank nog med utan att betala, för se min medbrottsling A räknade deltagare och räknade till 60!

Men jag hoppas att även de obetalande hade roligt!!!

Taggad som en igelkott for jag till Gränna idag!
Taggad som en igelkott for jag från Gränna ikväll, till jobbet.

Försökt att tagga ner, men det är inte lätt när endorfinerna rusar runt i kroppen!!
Är så nöjd med hur detta har artat sig!


Fredag är sista passet.
Känns lite vemodigt att lägga detta bakom sig nu!
Men allting har en ände! (utom korven som har 2)

ÖIS-zumban startar igen tisdagen 23 augusti.
Det är ett tag dit måste jag säga....
Söndagspassen är tänkt att de ska komma igång samma vecka.
Tiden för det är 17-18:30!

Ska bli gött att komma igång med mag och ryggträningen igen!
Men nu tror jag att ett par taggar har lagt sig ner!!
Goder natt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar