torsdag 7 juli 2011

SNART!!

....är det fredag !!
Jag börjar med ett samtal till Hovslagaren för att Krokofanten ska få nya skor.
Jag är verkligen supernöjd med honom! Han kommer när han ska och han är trevlig, snabb och hästarna gillar honom!

Sen är det staketsättardags!
Hoppas få klart det så hästarna kan släppas på lördag.

Men så är det ju Zumbadags i morgon eftermiddag!!
Inte alls lika nervös som i tisdags, men lite nervös är jag allt!!

Man vet ju inte hur många som kommer, men jag känner att antalet inte spelar nån större roll faktiskt! Jag gör det här lika mycket för min egen skull som för någon annan!!

Jag har toklyssnat på musiken nu ett par dagar och jag hoppas att jag ska sätta låtarna på ett bra sätt!

Men nu är det nog dags att ta ett snack med den där John Blund!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar