torsdag 21 februari 2013

Hjärnkaos!

Innanför skallbenet pågår stridigheter. Inte i form av huvudvärk. Än.

Tiden räcker inte till. Vilken ände ska jag börja med?
Listan med "måsten" är ofantligt lång.

Betar av en sak i taget. Tänker att " Det jag inte hinner med, det hinns inte med".
Fast i det här läget MÅSTE jag hinna med. Allt.

Massa ord som ska in i skallen.
Det ska skrivas CV.
Cover-letter, vilket är ett finare ord för jobbansökan.
Inte så att jag söker jobb, utan det är en skoluppgift.
Jag tycker sånt är SKITSVÅRT  och nu ska vi DESSUTOM skriva skiten på formell engelska..


Se goddag Herr Ångest, kom DU på besök?

Stick och brinn, för dig vill jag inte ha nåt med att göra.
Så jag ignorerar dig.

Men nu tänker jag dra till gymmet för att pressa mig till det yttersta.
Hur tungt kan jag lyfta?
Hur tungt kan jag dra?
Burn fat, BURN!!!

Jag håller på med en liten omorganisation i mitt liv.
Prioriteringar som jag trodde var bra för mig ska nu sättas åt sidan.
De har medfört irritationsmoment i mitt liv som jag trott mig kunna hantera, men det går åt alldeles för mkt energi att bli irriterad, så jag tänker släppa det från och med 23/3.

Tänker börja fokusera på annat.

De som är inblandade uppifrån så att säga, de kommer att bli lite sura och väldigt undrande, men detta är något som jag måste göra.
Jag måste hitta tillbaka till mig själv och just denna tillfälliga del av mitt liv känns inte bra.

Jag måste hitta mitt fokus. Det finns där, men det är lite dimmigt i siktet bara.

Men nu gymmet är det DIN tur att stå i fokus för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar