onsdag 27 februari 2013

Det är mycket nu!

Skoluppgifter i parti och minut... Det ena större än det andra.. 3 kurser samtidigt sätter sina spår!

Duggor i terminologi varje vecka, inklusive prefix och suffix..
Tenta i anatomi 20/3.
Inlämningsuppgifter i engelsk kommunikation under tiden.

Men det är bara att ta en sak i taget!
En engelska-uppgift inlämnad. Check!
Nya ord inskrivna i glosor.eu. Check!
HLR-kurs i skolan avklarad. Check!

Puh!

Lägg därtill att min dator börjar opponera sig och tycker att den behöver vila..
Men vad gör det om hundra år?

Idag har det varit strålande solsken och det har verkligen gjort underverk på mitt humör!!
Att känna solens strålar på kinderna, höra fågelkvitter, det är UNDERBART!!

I morgon är det dags för lite jobb på förmiddagen och Diesel Hund ska få följa med! Han gör ett fantastiskt jobb bara genom att vara där.
Att se det lugn han sänder ut.
Den glädje hans besök medför, det är som balsam för själen!

Lilla blå bilen ska besiktigas (dit skickar jag min pappa eftersom jag själv ska jobba), Zumbapass ska planeras, hästen ska motioneras. Och så plugg på det!

OHHH I LIKE IT!

Men först ett allvarligt snack  med John Blund... För skallebanken är svår just nu...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar