måndag 19 september 2011

Snörvel....

Varit ute på en rejäl tur med Krokofanthästen idag.
Idag fick hon bli trött!!!
Började med en runda, men se märren var bångstyrig som attan...
Då blev jag rejält sur och det blev en extra runda!

Det slutade med att jag tog en runda på 12,5 km!!!
Hästen var rejält trött och svetten rann om henne, men ack så snäll hon var!!!

Nu fick hon göra av med massa energi vilket var välbehövligt!!
I morgon blir det en mindre tur!

Raggis sprang i hagen och rastade av sig själv vilket onekligen är oerhört bra!!!
Men min envisa förkylning håller i sig...

Jag snörvlar en del men är mest irriterande täppt i näsan!!!
Men har i alla fall haft en trevlig ledig dag såhär långt!

Ja förutom ett telefonsamtal..
"Ja hej jag heter  (nånting) och ringer från Prognosia!
- Ja och vad vill du mig??
-Jo jag tänkte prata om din pension! Om ditt orangea kuvert!!
-Ja men det är inget jag vill prata om på telefon" svarade jag och la faktiskt på luren!!

Jag vill inte diskutera min framtida pension med en människa via telefon!
Det tar jag hellre via min banksnubbe!

Och på tal om bank...
IDAG kom jag faktiskt ihåg att ringa till banken för att få nytt batteri till bankdosan!!

HEUREKA!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar