tisdag 20 september 2011

Planering!!

Sitter med planeringen inför Zumbathon som jag och Johanna ska arrangera i november i Jönköping..

Det är Massor att hålla reda på! Men kul!!

Telefonsamtal ska ringas, rätt människor skall fås tag i ...
Säkerhetsfrågor, praktiska frågor, trivselfaktorn ska vara hög!

Så, sorry om jag pratar mycket Zumbathon!
Det är nämligen det som finns i skallen på mig nu,
Finns inte utrymme för mycket mer än det som är kring mig nu.

Jobb, familj, hästar, Zumba....
Sorry vänner och bekanta, inte meningen att försumma någon, men just nu är jag fokuserad.
Har inte tid med trams och skit.

Raka puckar, ja tack.
Gissningslekar? Nä....
Återkom med det  typ.. nej.

Aldrig.

Vill ni hjälpa till under Zumbathonet?
Vi behöver lite funktionärer, så anmäl gärna ert intresse!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar