fredag 30 september 2011

Slöfredag!!!

Haft en ganska bra dag idag!!
Förutom lite funderingar som hänger från gårdagen....
Men det är bara saker som ska landa.
Bearbetas.

Funderas över lite till.
Men jag är fullt övertygad om, att allt kommer att lösa sig till det allra bästa.
Och gör det inte det så har det förmodligen en mening.

Dock en mening som jag inte riktigt är med på...
Men det är inte meningen att vi SKA förstå allt.
Eller påverka.

Ibland spelar det ingen roll vad man säger eller gör.
Men jag kan säga så mycket , som att det finns en mening med allt som sker.

Även om man i situationen inte kan se alls vad det skulle vara bra för.

Idag är en funderardag.

Och det har jag gjort.

Men jag har ägnat dagen åt arbete också!!
Och det är riktigt trevligt!

Det är riktigt skönt att trivas på jobbet och att veta a tt man har kollegor som inte gör allt för att sticka en i ryggen!!!

Den situationen har jag suttit i och jag önskar inte det för min värsta ovän!!

Annars har jag haft en riktigt bra dag!

Var till en kompis och drack kaffe idag.
Alltid lika trevligt att sitta och snacka bort en timme!!!

Vi har en förmåga att avhandla livets underliga händelser på ett lättsamt plan!
Intressant!! Hehehe!!

Storson är hos kompis och sover över.
Lillson är på läger...
Hrmmm..

Jag och maken i varsin ände av soffan....
Brittisk deckare på tvn.
Superskönt!!

Men nu blir det nog ett snack med den där John Blund!!
I morgon blir det en fartfylld dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar