måndag 26 november 2012

Simsalabim ett svettigt stim!!

WOW vilka pass det blev idag!

Började asgarva för mig själv igår kväll när jag insåg att jag hade dubbla pass idag på Huskvarna Fitness!!

Efter en intressant dag på LIA:platsen så for jag in till Huskvarna för att köra Zumba.
Laddad och taggad klev jag upp på scenen och ser dessa förväntansfulla tjejer på golvet.
Ett supersvettigt pass, leende tjejer och en energi utan dess like! WOW!!

20 minuters återhämtning (Nej, Tania Markarian, jag hade missat att ta med mig en shake eftersom mitt pulver var slut, men nytt väntade på mig hemma då jag kom hem), lite yoghurt och en Celsius (Hur fan ska jag nu lyckas somna??Hahaha!) och sen var det dags för nästa pass!

Susanna, raringen, var ju tillbaka från sin semester och var med på mitt pass! Så himla kul att bjuda in henne för lite gästspel!!
Jag upphör aldrig att förvånas över energin som förmedlas under ett Zumbapass.
Endorfinerna rusar i kroppen, musiken pulserar..

Leenden hos deltagarna, och kommentarerna som jag ofta får efter passen, det driver mig vidare!

Ikväll går mina tankar till anhöriga till den man som idag miste sitt liv i en tragisk olycka i Skärstad.
Jag påminns om hur skört livet är.
Ta tillvara på varje dag, för man vet faktiskt inte vad som händer.
Livet är för kort för att ältas. För att gnata om små jävla petitesser! Gillar du inte det jag gör eller säger, SKIT I MIG DÅ FÖR JAG GER FAN I DET!
Punkt.

Jag önskar att alla får känna den kärlek i livet som jag får! Varje dag!
Men nu ska jag ta och kramas med mina barn.
Det är livskvalitet!

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar