tisdag 18 februari 2014

Puh!

Dag 1 snart till ända med test av Argi +!
Det är en produkt från Forever Living:
Argi +  är ett kosttillskott som innehåller en massa goa vitaminer, L-arginin (en aminosyra) och fruktextrakt från bland annat blåbär, hallon, körsbär, vindruvor och granatäpple!
Vitaminerna i (C, D, B6, B12 och folsyra) bidrar till immunförsvaret, minska trötthet och utmattning och muskelfunktion!
Det ska bli jättespännande att se vad min kropp säger om detta tillskott! Vitaminer är ju kanon att tillföra och jag tror att min kropp kommer att jubla om ett par dagar! 
Idag har jag haft Zumbapass med Landstingets personalklubb, som alltid på tisdagskvällarna, och det är så roligt! Svetten lackar, leendena hos deltagarna är stora och det är suveränt! 

Tillbaka till Argi +...

Jag har bekanta som tagit detta ett tag och de har pratat om hur bra de mår, piggare, orkar mer, sover bättre!! Gissa om min nyfikenhet växte! Så när jag la in min beställning till Forever nu så plockade jag hem 2 burkar. En för eget test och en till försäljning. Detta är ett pulver som man blandar i vatten. En halv skopa i ett glas kallt vatten, rör om med sked och drick! Smakar svartvinbär! Gott är det!

Nä om jag skulle ta och pallra mig upp och sova så det blir ny dag, så att jag kan ta en dos till med Argi +? ;) Hahaha! Men först en dusch och insmörjning med nästa favoritprodukt: Aloe Propolis creme. I´m in heaven!! Vill du veta mer? Hojta till på mig så ska jag försöka hjälpa till!

Tack å hej, leverpastej!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar