fredag 14 september 2012

Tröttmössa

Tankarna lämnar mig inte ifred.
Vad kan jag ha gjort annorlunda?

Förmodligen ingenting.
Ibland blir det bara skit.
Kaos.
Men ur kaos brukar det bli bra.
Så småningom.

Men i stunden är det tungt.
Tänk om man hade en ventil som man bara kunde öppna för att släppa ur massa negativitet.
Pssssccchhhhhhhhhhhh..........
BORTA!

Hade varit bra.

Blev väckt vid 3 inatt av att telefonen ringde.
Jomen tjena.
Ett nöt som var full som en kastrull som ville meddela att han satt med min kompis Cina och att hon ville Zumba.
Ja men då får hon vänta till lördag kl 16 då jag kör ett pass på Kålgårdsarenan i Jönköping.
Snark....

Men nu är det dags att sätta lite fart.
Har massa saker som jag vill hinna med idag, så det är bara att ta en sak i taget.
Det fina i kråksången är en person som jag ska träffa idag, Tania. Hon är en sån där person som gör en glad ända in i hjärteroten!

Sprudlande positiv och säger vad hon tycker.
Jag ska passa på att suga åt mig positiv energi.

Men först blir det en kopp kaffe.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar