måndag 3 september 2012

För jag reser mig igen

Som han sjöng, han den där Skumberg. (läs Torsten Flinck)
Efter mycket konstigt som jag inte riktigt hänger med i så skiter jag i allt och tar ett kliv framåt.
Jag tänker mig för innan jag gör något.

Läxan jag lärde sved, men var nog nyttig.
Jag tror det i alla fall..
En sak som jag tänkt mycket på de senaste veckorna är;
Ta dina egna strider.

Välj dina strider.

Jag strider inte alls.
Finns inte energi till det.

Jag väljer vad jag vill lägga min energi på nu.

Har startat ett nytt kapitel i mitt liv där jag lägger mitt fokus på det JAG vill.
Vågen tycks peka neråt, midjemåttet har visst minskat (JIPPIIIIIIIII!!!) och det gör att jag känner mig lättare även i sinnet.

Jag fokuserar på mitt och de mina.
Men jag fortsätter att köra ett sjujävla Zumbarace!!

Nästa pass blir på torsdag i Gränna.!!

TJINGELING!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar