fredag 2 mars 2012

Vårsprattelben

Kändes verkligen som vår idag!
Startade dessutom igång dagen med Zumbapass i Gränna.
08:15 minsann!
2 pass, innan det vart litet uppehåll.
Passade då på att fara upp på byn för att införskaffa mig lite fika minsann.

Och se vem stod före mig i kön på Fiket om inte Janne Josefsson!
Han och 2 herrar varav den ene släpade filmkamera.

Hrmmm..
Den mannen drar ju inte runt på "glada nyheter", varför min nyfikenhet väcktes.

Fick sedan svaret av BusJohan som kunde svara att det ju handlade om Grännaskolan.

Jaså....
Jag som hade förväntat mig väldans smaskiga nyheter!!!

Men visst är det riktigt illa det som det pratas om, men HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!
Det har ju inte stått nåt om lilla prinsessan Estelle på flera dagar???

Har hon inte fisit än?
Eller har hon inte fått nån tand?
Eller har inte Prins Daniel satt på blöjan bakofram??

Suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar