torsdag 8 december 2011

Tipptapp?

Midnatt råder inte .
Däremot morgon.
En tyst och lugn sådan.

Eller rättare sagt, det har blivit en sådan efter att busungarna farit till skolan..

Jag har råkat ut för ännu en mystisk sak..
Strumptrollet har ju länge härjat i mitt hem.
Men nu har hans kusin Mössmuppen kommit hit.
Med sin bror Vantmannen.

Vart i häcklefjäll har alla mössor och vantar tagit vägen??

Av en hel låda mössor är det 3 mössor kvar???

Suck..

Detta tar jag som ett tecken på att det är dags att ta itu med hallen..
MEN!!
Först måste jag försöka plöja mig igenom tvätthögen på matbordet.
Strumphögen som ska sorteras.
Men det är faktiskt mycket trevligare att sitta i soffan med tända ljus och en kopp kaffi!!!

Idag väntar jullunch med jobbet.
Ska bli trevligt!

Men först, tvätten....
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar