måndag 12 december 2011

Svacka..

Har kommit in i en rejäl formsvacka vad gäller min Zumba..
Känner att det liksom knyter sig.
Totalt.
Vill massor men lyckas inte få kroppen med på noterna....

Det finns så vansinnigt mycket duktiga instruktörer som presterar så mycket bättre än mig..
Men å andra sidan...
Alltså..
Skärp mig.

Jag gillar Zumba!
Jag gillar att inspirera andra.


Jag har mina fysiska problem i form av bråkande fötter.
Kanske dags att byta ut mina bråkande fötter mot nya?
Låt oss testa IKEA´s lampfötter kanske?

Suck!

Men bara att bita ihop och anpassa mig efter fotjävlarna...

På torsdag är det terminsavslutning i Gränna!
Men vi kör igång igen 12 januari!

På Öis tar vi dock inte så mycket julledigt!
Juldagen är jag dock bortrest och nyårsdagens Zumba byter vi till Nyårsafton och Glitterzumba!!!

Men nu är det dags att sparka igång den här dagen!

Glad Lucia på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar