måndag 6 februari 2012

BURRRRRRRRRRR!!!

Vad händer med mig?
Jag som aldrig har frusit förr fryser nu som fan!
Underligt...
Men det är klart, när det är -20 är det jävligt lätt att hålla sig för skratt!!

Är tacksam för att jag inte bor i Arjeplog där de hade -48!!!

Dra mig baklänges vad kallt!!!
Igår kväll hade jag pass på Huskvarna Fitness.
Jag gillar stället , då det är trevlig stämning, trevlig personal, trevliga lokaler!

Det är rent och fräscht, vilket är viktigt!

Fick höra av några tjejer när jag skulle starta passet ; "Det var så himla kul på passet förra veckan!!"

SHIT POMFRITT vad glad jag blev av det!!
Men samtidigt ger det mig lite prestationsångest.
Tänk om de inte gillar dagens pass?
Hur ska jag kunna leverera ett lika bra pass idag som då??

Men å andra sidan...
Jag ger dem det jag gillar!
Jag bjuder på mig själv!

YESSSSSS!!!!

Att se leendena, höra tjoandet som kommer..
Superkul!!

Ikväll är det dags för pass i Gränna.
Jag har bytt pass med Noemi, som har Step Up på GAIS.
Jag jobbar på torsdag, och nu kunde hon byta dag med mig.
Kanon!!

Tittar ut på rimfrosten på träden, fryser och konstaterar att det är dags att klä på sig och gå ut och hugga ved!!!

Ha en bra tisdag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar